It is currently Tue Feb 19, 2019 6:21 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 passar mig som en handske. Det ?r b 
Author Message
member
member

Post passar mig som en handske. Det ?r b
Nike har avsl?jat sin f?rsta sj?lvklassiga smarta Nike Air Max Axis Mujer basketskor.
Adapt Adidas Deerupt Mujer BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett Nike Air Max 90 Femme n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna anpassa sig f?r att hitta den perfekta passformen med Nike Adapt-mobilappen.
Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum kommer att ha p? sig Adapt BB i skoens professionella debut onsdagskv?ll n?r Celtics spelar Toronto RaptorsNike, som ger en glimt av vad framtiden f?r skodon skulle kunna se ut genom att Nike Air Max 270 Womens introducera den f?rsta sj?lvsk?rande smarta basketskon p? tisdag.
Adapt BB, prissatt till $ 350, g?r mer ?n bara spets sj?lv. Med hj?lp av ett n?tverkssystem som heter Fit Adapt kan anv?ndarna justera f?r att hitta den perfekta passformen, oavsett om den ?r manuellt eller digitalt, med hj?lp av Nike Adapt-mobilappen. En anpassad motor och v?xelt?g sp?nner eller lossnar f?r att anpassa till din fot.
F?r Nike ?ppnar detta en ny v?rld av smarta datainsatser Nike Air Force 1 Mujer i idrottarnas tr?ningspass. F?r idrottare representerar den en ny era och s?tt de interagerar med sneakers.Athletes kommer att kunna uppdatera och utveckla sina skor med uppgraderingar, nya funktioner och tj?nster genom smarttelefonteknik i sina skor, s?ger Nike Air Max 2017 Femme Michael Donaghu, Nike vice vd f?r innovation .
Medan Nike h?rskar denna sko som ett "mobilt sportforskningslabb p? f?tter Nike Air Max 90 Femme ?verallt", tillhandah?ller skogen f?r n?rvarande inga data, men f?retaget sa att det kommer att komma.
"Vi flyttar fr?n passform till firmware", s?ger Donaghu.
Nike-forskare sa att Nike Adapt BB ?r den mest testade skogen i sin historia. F?retaget valde basket som den f?rsta idrotten p? grund av kraven basketspelare s?tta p? sina skor med snabba sk?rningar och konstanta sprints.
Boston Celtics-stj?rnan Jayson Tatum har varit marsvinen i hemlighet testa Adapt bakom kulisserna. Tatum kommer att b?ra Adapt BB i skoens professionella debut onsdag natt n?r Celtics Nike Air Max 90 Mujer spelar Toronto Raptors. Skon ?r tillg?nglig f?r kunder som b?rjar 17 februari.
Tatum sa att han ?r mest imponerad av hur skon passar. "Jag f?rs?ker Nike Air Vapormax Womensber?tta f?r folk att det passar mig som en handske. Det ?r b?ttre ?n sn?ren. Det finns ingen r?relse d?r och det ?r v?ldigt s?kert,Adidas Stan Smith Womens " sa Tatum till CNBC.
Anpassning ?r ett annat viktigt inslag i Adapt BB. De tv? knapparna l?ngst ner p? skon t?nds i den f?rg du v?ljer medan du programmerar dem, en funktion som Tatum tycker ?r s?rskilt intressant.
"Jag ?lskar det faktum att det ?r en av ett slag ... min favoritdel f?r?ndrar bara f?rgerna. Du kan anpassa den f?r att vara din egen sko p? ett s?tt och jag tycker att det ?r den coolaste delen f?r mig," tillade han. en smart sko kommer nya ansvarsomr?den - som att beh?va ladda skorna varje 10-14 dagar via en laddningsplatta som f?ljer med skorna. Medan skorna fungerar utan telefon (du kan justera med knapparna) kr?vs en smartphone f?r att f? den perfekta passformen och anpassningen.

Tue Feb 12, 2019 5:10 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]