It is currently Sat Nov 17, 2018 8:23 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 imone vloekte in Kalish en hing op. . "Ik heb jarenlang mijn 
Author Message
member
member

Post imone vloekte in Kalish en hing op. . "Ik heb jarenlang mijn
In 2017 veroverde Nike volgens Powell ongeveer 74 Nike Air VaporMax Mujer procent van de Amerikaanse basketbalschoenenmarkt voor 940 miljoen dollar, gevolgd door Under Armor voor 12,1 procent en het Jordan-merk, een Nike-dochter, met 7,8 procent. Adidas was een verre vierde, met slechts 4,8 procent. Zach Johnson en Steve Stricker vertegenwoordigen waarschijnlijk allemaal het merk. Steve www.alejandraperez.es Johnson, Sergio Garcia, Justin Rose, Jon Rahm en Tyrrell Hatton zullen een reeks Adidas-schoenen rocken. Het bolwerk van Nike in college basketbal - 56 van de 87 scholen in de top zeven basketbalconferenties dragen Nike, in vergelijking met 18 die Under Armour dragen en 13 die Adidas dragen - is wat de wapenfeiten-bestedende wapenwedloop stimuleerde om zich Adidas ZX Flux Femme te verspreiden in jeugdbasketbal. Collectief, de drie schoenen -companycompetities fungeren als een bedrijfssysteem voor de volgende generatie universiteits- en Nike Air Max 2017 Mujer NBA-sterren. En sinds hun oprichting hebben deze liga's de aandacht getrokken van mensen wier levensonderhoud afhangt van het benaderen van diezelfde vooruitzichten. In rechtsdocumenten beschuldigden FBI-agenten de voormalige Louisville-trainer Rick Pitino en Miami Coach Jim Larranaga van betrokkenheid bij deals om rekruten Nike Air Max 2017 Mujer naar hun teams, beschuldigingen zowel onvermurwbaar ontkend.Nike Air VaporMax Femme Roman Stubbs, Jesse Dougherty en Julie Tate hebben bijgedragen aan dit rapport.

?In plaats daarvan gaan de aanbiedingen naar iedereen die zo dicht mogelijk bij de speler wordt gezien: een ouder, een oom of de grass-roots coach. De voormalige grass-roots coach, die werkte voor een team gesponsord door een van de drie bedrijven, stemde ermee in om te bespreken de aanbiedingen die hij ontving toen een van zijn spelers, toen 16, een paar jaar geleden een van Nike Air Max 90 Mujerde top 10 spelers in zijn klasse werd. De loper van een agent zei dat hij een prominente college-coach kon krijgen om persoonlijk aan de Nike Air Pegasus 89 Femme grass-roots te doneren team - financiering van een aanzienlijke salarisverhoging voor de basiscoach - als de speler beloofde die school bij te wonen en vervolgens tekende bij het Asics Gel Lyte 3 Femme agentschap van de runner. Een agent bood aan vrienden te bellen in het Nike Air Max 2017 Womens basismanagement van het schoenenbedrijf en hen te overtuigen zich te committeren aan een meerjarig sponsorschap van zes cijfers voor de coach. Dit kan komen doordat Miller in het geheim meewerkt en bewijs levert tegen anderen.

Een andere agent zei dat hij partners in het buitenland had die de Nike Air Huarache Femme star Europese tieners naar de Verenigde Staten konden sturen om voor het coach-grass-roots team te spelen en een biedingsoorlog opriepen onder de schoenenbedrijven voor zijn sponsoring. Adidas liet zijn sponsoring van Connecticut Select vallen, Kalish vertelde hem, tenzij Simone Ryan Gomes, een voormalige Connecticut Select-speler dan in de NBA, kon overtuigen om agenten te wisselen en bij Miller te tekenen. Met een voorzichtige schatting op basis van deze cijfers en het Nike Air Vapormax Mujer aantal teams in elke competitie, besteedt Adidas op zijn minst $ 2,5 miljoen Nike Air Max 2017 Femme per jaar op basis van het internet, Nike $ 2 miljoen en Under Armour $ 1,5 miljoen. Als Simone erin slaagde zijn voormalige speler te dwingen tot ondertekening met de agent Miller, zei hij dat de Adidas-manager hem had verteld dat Adidas zijn sponsorschap zou vernieuwen en een bonus van $ 1Nike Air Max 95 Womens] 5.000 zou opnemen voor hem. "Zo werkt het, Wayne," herinnerde Simone de Adidas-manager hem. Simone vloekte in Kalish en hing op. . "Ik heb jarenlang mijn reet gepakt, mijn programma uitgevoerd, al mijn kinderen naar school gebracht, denkend dat ik een van de coaches was die het deed om de juiste redenen Nike Air Max 90 Womens - en toen, omdat ik geen steekpenningen zou aannemen, werd het vloerkleed getrokken onder me vandaan, "zei Simone.

Tue Oct 23, 2018 1:12 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]