It is currently Wed Nov 14, 2018 8:38 pm

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
 waarschijnlijk vanwege 
Author Message
member
member

Post waarschijnlijk vanwege
Nog maar een korte Nike Air Force 1 Donna run vandaag, maar ik kijk er naar uit om morgen 50 km te rijden. Het wordt mijn langste run sinds de Anzac Ultra in april.

Interessant is dat ik vanmorgen langs Simon Bouda liep en zijn voortuin aan het harken was en stopte om een ??praatje met hem te maken. Voor degenen die bekend zijn met de video bovenaan mijn webpagina (Tom's Next Step voor degenen die deze blogpost bekijken op Facebook), ontmoette Simon me tijdens Adidas Nmd Herren de wereldloop in Servi? in 2013 en deed een segment dat later werd uitgezonden op de Channel 9 Today Nike Presto Fly Womens Show. Dit segment is de video waarnaar ik verwees: zoek naar de oude tijd.

De foto van vandaag is van het motel waar we verbleven in Monument Valley. Linksonder op de foto is Carmel naar het motelrestaurant gelopen waar we die avond aten. De volgende ochtend rende ik door Monument Valley zelf, inclusief de stop voor de Forrest Gump-foto's van mij met de pruik en de baard.

We vlogen gisteren naar Santiago, met de Andes schitterend aan de linkerkant van het vliegtuig. We hadden een perfect zicht op Aconcagua, de hoogste berg ter wereld buiten de Himalaya. Het licht was zo anders toen we van boord gingen - meer zoals de Griekse eilanden in de zomer. Het voelde als aankomen voor een exotische vakantie.

We hebben de nieuwe auto opgehaald en nieuwe simkaarten voor de telefoons gekocht en zijn toen naar Valparaiso aan de kust gegaan. Het probleem was, het was een vierdaags weekend en elk Nike Air Max Classic Bw Mens hotel leek volgeboekt. We eindelijk iets gevonden op Booking.com en snapped het, alleen te vinden toen we daar aankwamen dat het hotel volgeboekt was. Blijkbaar had Booking.com er 48 verschillende boekingen gestuurd, ondanks dat het vol zat. Onze enige keuze was om een ??kamer te nemen die 's avonds om 22.00 uur beschikbaar werd. Hoewel we erg moe van de nachtvlucht waren, was het beter dan op straat te blijven.

Valparaiso is zeker een bezoek waard. Er zijn overal muurschilderingen. Zorg ervoor dat je de heuvel op gaat vanuit de haven. Dat is waar de beste kunst is, en er is ook een geweldig uitzicht op de stad en de Stille Oceaan.

Vanmorgen begon ik mijn Zuid-Amerikaanse been. Ik rende langs de waterkant van de haven, voordat ik landinwaarts en door de heuvels liep. Onderweg passeerde ik het Sheraton Hotel, waar ik hoorde dat de Koreaanse popsensatie, Psy, blijkbaar handtekeningen leek te geven. Er waren overal tieners, allemaal achter Nike Air Max Sequent 2 Mujer barrières.

Het doden van de weg is veranderd van herten en wasberen naar honden. Hoewel ik maar drie dode honden zag, was het meer dan ik ooit eerder in één dag heb gezien. De chauffeurs zijn zeker sneller dan in de VS, hoewel ik geen manoeuvres zag die te buitensporig waren.

Ik vermoed dat ik een aantal zeer heuvelachtige weken in de toekomst zal hebben. Vandaag was niet vlak, en het zal alleen maar meer worden. Ik voelde me eigenlijk behoorlijk moe, waarschijnlijk vanwege de reis, en mijn benen eindigden een beetje pijnlijk, zelfs na slechts twee dagen vrij. Ik moet terug in vorm zijn voor de Andes die voor ons ligt.

We hadden opnieuw problemen met het vinden van een hotel. Adidas Zx Flux Womens Gelukkig kregen we uiteindelijk een kamer, maar internet is een probleem. Terwijl ik schrijf, weet ik niet zeker of ik dit vandaag gepubliceerd krijg. Zoals ik eerder al zei, zullen er waarschijnlijk dagen zijn dat ik de blog niet kan publiceren, dus raak niet in paniek als dat gebeurt. Het betekent niet dat ik een vroegtijdig einde heb ontmoet.

Tue Aug 21, 2018 4:39 am
Profile
member
member

Post Re: waarschijnlijk vanwege
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comkinozones.rulaserlens.rumedinfobooks.rump3lists.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.ru
neatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.ru
salestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.ru
tenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.ru
kaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.ru
kleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.ru
lacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.ru
landingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rufactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.ru
galvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ru
haemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ru
haphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ru
heatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru

Wed Sep 26, 2018 12:59 pm
Profile
member
member

Post Re: waarschijnlijk vanwege
surveillancekart security system
surveillancekart cctv installation services
surveillance cp-plus services
Pestveda pest control services
Pestveda termite control service
dezigly
Thefeedgasm Latest News And Breaking News