It is currently Fri Nov 16, 2018 11:44 pm

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
 langere run heb gedaan 
Author Message
member
member

Post langere run heb gedaan
Na een paar weken denken dat ik de Marathon van Veneti? vanuit een gondel aan de zijlijn zou moeten bekijken vanwege een blessure, zag ik een paar bezoeken aan de fysio en een afspraak met de Marathon Goden dat ik op weg was naar de laatste lange termijn voor het afbouwen tijd met twee volledig functionerende benen en een sprankje hoop dat ik naar de bal zou gaan.

Beslissen hoe lang de laatste lange termijn zou moeten zijn, was moeilijk. Het moeilijke evenwicht dat je met training kunt bereiken, is genoeg doen om je te laten weten dat je de hele dag kunt gaan, maar niet zoveel dat je het moeilijk zult hebben om op tijd te herstellen - of in mijn geval Nike Air Max 97 Damen dat een blessure terugkeert . Het trainingsplan zei 20 mijl. De fysio zei: "Duw het niet". Reason zei (omdat de run van vorige week slechts 10 was) misschien 15. Uiteindelijk heb ik een compromis gesloten met mezelf en ben ik 18 mijl gereden.

Veel marathonlopers en marathonplannen geven de voorkeur aan een lange vlucht van 20 mijl vóór de grote dag. Maar voor mij is er 18 genoeg. Vóór mijn eerste marathon liep ik een langste reeks van 18 mijl op advies van mijn bijbel 'The Non-Runner's Marathon Trainer'. Voor Edinburgh Marathon, waar ik sub-4 ging, deed ik dit na een lange run van 18 mijl (als we de marathon niet meetellen die ik 6 weken eerder had gelopen). Asics Gel Quantum 360 Mujer Sterker nog, de enige keer dat ik een langere run heb gedaan dan deze was voor mijn rampzalige Nottingham Marathon. Dus 18 mijl zou dit keer ook doen.

De laatste lange Asics Gel Quantum 360 Dames run moet worden gebruikt als een generale repetitie voor de grote dag. Ik besloot om East Londoners niet te behandelen in mijn korte korte broek en opzichtig heldere compressiesokken, maar ik oefende mijn tanken en gooide een paar andere obstakels in Veneti? die ik tegen zou komen.

De Venice Marathon-website zegt: "In het laatste deel van de marathonroute (laatste 3 kilometer) zullen lopers 14 kleine bruggen over de grachten van Veneti? tegemoet treden. Houten hellingen worden geplaatst om te voorkomen dat atleten op de trappen rennen. "Oh. Dit schreeuwt het PB-potentieel niet.

Dus in de laatste paar kilometers van mijn 18-mijlsrun ging ik naar het noorden op het Lea Valley Canal en rende over vier bruggen. Gesorteerd.

De website zei ook dat een hoogtepunt van de cursus een "Pontonbrug over het Canal Grande" zou zijn, een Nike Air Max Tn Mujer 170 meter lange drijvende brug die de avond voor de marathon werd gebouwd en de nacht daarna werd ontmanteld. "Helaas weigerden de jongens van Total Wipeout mijn verzoeken om te oefenen op hun obstakels, zodat deze opwinding alleen hoeft te wachten op de grote dag zelf.

Thu Jul 12, 2018 3:31 am
Profile
member
member

Post Re: langere run heb gedaan
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comkinozones.rulaserlens.rumedinfobooks.rump3lists.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.ru
neatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.ru
salestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.ru
tenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.ru
kaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.ru
kleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.ru
lacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.ru
landingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rufactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.ru
galvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ru
haemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ru
haphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ru
heatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru

Fri Sep 21, 2018 5:22 pm
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]