It is currently Fri Aug 17, 2018 2:42 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 als je denkt dat het zachter is 
Author Message
member
member

Post als je denkt dat het zachter is
Dit is waar de Speed ??2 echt schittert. Hoewel de schoen stevig genoeg is om snel en pittig te voelen, slaagde het team van Skechers Performance erin om het zeer vergevingsgezind en op de een of andere manier substantieel genoeg te maken om een ??zeer praktische marathonschoen te zijn (ik zie dit echt als een race-schoen Adidas Superstar Womens op de lange termijn vanwege de stapelhoogte , niet een schoen van 5 k / 10 k, hoewel het ook goed zou zijn voor die). Ik nam ze gewoon mee op nog eens 8 mijl lopen en zelfs in een rustig tempo van 7: 30-8: 00 / mi voelen ze zo glad als boter. Dit geldt voor mij tot het 5K-racetempo (ik moet ze nog Adidas Superstar Mens op het goede spoor zetten, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ze daar ook slecht zouden presteren). Veel raceflats die ik heb geprobeerd, voelen niet zo goed om 8.00 uur (veel adidas adizero-schoenen voelen zich bijvoorbeeld prima om 6.30 uur en minder, maar enigszins stijf / hard bij langzamer tempo).
Ik waardeerde de hogere stapelhoogte (14 mm voorvoet / 18 mm hak) voor een schoen van dit gewicht. Bovendien is het schuim voldoende hard zodat het vrij beschermend aanvoelt. De schoen voelt vrij vlak aan, zoals je zou afleiden uit Nike Roshe Run Dámské de 4 mm offset, maar heeft nog steeds een geweldig dynamisch gevoel en het schakelt heel soepel en snel van de middenvoet naar de voorvoet. Ik hak niet veel met stoten dus ik kan niet volledig commentaar geven op hoe het zou rijden voor degenen die dat wel doen, maar gezien de 18mm-stack en dichtheid Nike Air Max 2016 Damen van de tussenzool, zou ik veronderstellen dat het meer dan in staat zou zijn om een ??meer achterwaartse voetstaking aan te kunnen. (Meb lijkt per slot van rekening wat meer achterin te staan ??dan de meeste foto's die ik heb gezien).
Tenslotte helpt de toevoeging van de Dupont Hytrel-schacht in de middenvoet deze schoen echt gestructureerder te voelen voor het gewicht (u kunt de schacht in de uitsparing in de centrale zool op de bovenstaande foto zien). Ik denk dat zonder dat, als de tussenzool stuk ging, de schoen steeds meer dood Nike Air Max Thea Damen zou aanvoelen. Zoals het is, rijdt het een goede lijn tussen flexibel en substantieel voor een race schoen. Ik zal net zo stoutmoedig zijn om te zeggen dat de Skechers GoMeb Speed ??2 misschien wel de beste raceschoen is waar ik in gerend heb. Het is heel veelzijdig met zijn relatief hogere stapel Nike Air Huarache Womens en niveau van kussen. Het kan langere runs aan, maar is met 6,8 oz licht genoeg om geweldig (en ronduit comfortabel) te voelen, zelfs met een snelheid van 5k. Dit is niet zo waar voor mij van andere raceschoenen die ik heb gelopen, zoals de Adidas Hagio, NB RC1600 en inov-8 Road-X Lite 155. Ze zijn allemaal veel dunner en heel stevig - ze voelen snel aan, maar don ' Het biedt bijna net zo een comfortabele rit als de Speed ??2. Als Skechers de GoMeb-snelheid verder kan verfijnen, zie ik dat het langzaam naar de top van het peloton stijgt voor opties voor marathonracen. Bovendien, en heel belangrijk voor mij, is het een van de weinige echte marathon-raceschoenen die ik ken die binnenkomt met een offset van 4 mm; de Adios 2 / Boost, Nike Streak 5, New Balance 1400v2, etc. lijken allemaal gestold te zijn bij een val van 10 mm. Ik Nike Air Max 90 Femme Noir ben erg onder de indruk van de Speed ??2 en zou het van harte aanbevelen. Ik ben ook opgewonden om de Speed ??3 (de schoen die Meb droeg om Boston te winnen dit jaar) te geven, een poging om te zien welke verbeteringen zijn doorgevoerd voor die schoen. Ik geloof dat het te lanceren is in november 2014. Ik zou de Viratta zeker overwegen voor de herfstmarathon, maar ik kan er niet lang in trainen omdat hij zo veel rotsen opraapt. Ik vind de Speed ??2 erg leuk. Ik heb de Newton Distance III overwogen, maar het is moeilijk om een ??$ 150-schoen te rechtvaardigen wanneer Speed ??2 kan worden gekocht voor dichter bij $ 80. Hetzelfde met de Viratta. Wat betreft hard tegen zacht, ik heb gemerkt dat jij en ik daar heel verschillende meningen over hebben. Viva la difference! Ik heb nu Speed ??3-jaloezie. Ik wou dat ik het kon proberen. Niet Nike Air Presto Mujer zeker of het voor oktober uitkomt, of niet. Waarschijnlijk niet. En als je denkt dat het zachter is, is het misschien geen prettige verandering voor mij. Geez-schoenen zijn problematisch. Ze zijn zeker een bewegend doelwit. Na mijn valmarathon wil ik mijn focus volledig verleggen naar trailrunning Nike Air Vapormax Mujer en ultras. Ik gebruik de Peregrine 4 en GoRun Ultra voor trails en geniet van beide. Bedankt voor het succes. Veel succes ook voor wat je doelen ook mogen zijn. Bedankt zoals altijd voor uw beoordelingen en commentaar.

Wed Jun 13, 2018 2:04 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]