It is currently Fri Nov 16, 2018 11:11 pm

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
 bescherming voor langere afstanden 
Author Message
member
member

Post bescherming voor langere afstanden
De nieuwste update van de Wave Sayonara werd op 1 juli vrijgegeven. Ik kon niet wachten om mijn paar te pakken te krijgen en te zien waar al het gedoe rond pre-release over ging! De timing was perfect omdat mijn Sayonara 2's mijn limiet hadden bereikt voor het overschakelen van schoenen. Ik ben best wel goed in het vervangen van mijn schoenen binnen 4-5 maanden van slijtage. Ik schrijf deze recensie op basis van een hardloperperspectief versus de technische kant, want voor de meesten van ons is dit de sleutel bij het kiezen van onze schoenen ... hoe de schoen aanvoelt Adidas Superstar Donna en natuurlijk hoe hij eruit ziet! Ik denk dat veel mensen af ??en toe hun schoenen kiezen op basis van kleur, (we zijn er allemaal schuldig aan ...) dus of een schoen X-materiaal aan de bovenkant of middenzool heeft, is minder een beslissende factor voor de massa's. Dit gezegd zijnde, het materiaal van de schoen en de constructie maken de schoen geweldig! Als u ge?nteresseerd bent in de details hiervan, staat de informatie op de Mizuno-website onder de beschrijving van elke schoen, dus kijk gerust waar dit allemaal over gaat.

Bij het eerste kijken van de schoen, merkte ik dat het bovendeel voornamelijk gaas is. Goed nieuws voor extra ademing en flexibiliteit. Ik ben iemand met zeer brede en onstabiele voeten dus ik vond dat dit een geweldige toevoeging was. De veters zijn ook breder, wat helpt om ze vast te houden. Af en toe, Nike Cortez Mujer zoals Houdini, haal ik mijn veters los, zelfs als ik dubbel geknoopt heb op mijn 2-en. Dit gebeurde niet vaak en toen het dat deed, nam ik het als een goede gelegenheid om een ??pauze te nemen :). Een beetje zoals een verwelkomd rood licht vangen! Op de Wave Sayonara 3's heb ik het gevoel dat mijn ongeplande pauzes verleden tijd zijn.

De zool van de Sayonara 3 is dunner en iets lager profiel dan de 2, maar had geen invloed op de dempingsprestaties van de schoen. In feite voelt het meer opgevangen in de voorvoet dan de 2. Nogmaals mijn chagrijnige voeten als deze! Mijn orthesen passen mooi in de schoen die ze doen in elk model dat ik tot nu toe heb gerund.

Oké, dus de kleuren ... Ja, ze zijn geweldig. Er is roze / zwart, en een paars / groenblauw combinaties voor vrouwen en voor mannen is het in rood / zwart, elektrisch blauw / geel / zwart of zwart / neon geel. Hoe dan ook, Mizuno raakt altijd het goede doel met prachtige schoenen. Maar het gaat niet om de kleur, toch?

Nu om de rit te herzien, want dat is echt wat hardlopers willen in een geweldige schoen. Zoals ik hierboven al zei, was het eerste wat me opviel de toename in demping van de voorvoet. Ik ben een mid-voet tot renner op de voorvoet dus dit was een welkome toevoeging. Ik voel graag de grond in mijn schoenen in plaats van het gevoel te hebben alsof ik op een kussen loop. De Sayonara 3 gaf me nog steeds het grondgevoel en de reactievermogen Nike Air Max LTD Womens die ik gewend ben, maar het had ook gewoon een extra vleugje bescherming voor de bal van mijn voet. Het is een schoen die ik comfortabel en langer loop en die ook kan worden gebruikt als een tempo-schoen voor iemand die in een iets stabielere variatie voor zijn runs loopt. Ik kies ervoor om de Wave Hitogami te dragen voor mijn snelle werk en races. Als ik echter een marathon of halve marathon zou racen, zou ik de Sayonara kiezen. Het heeft voldoende bescherming voor langere afstanden als u een neutrale hardloper bent of een redelijk neutrale hardloper die orthesen draagt. Ik heb ook gemerkt dat het dat lichte peppy gevoel op de teen heeft behouden dat ik leuk vind aan de vorige versies.

Al met al is de Wave Sayonara 3 een fantastische schoen! Als je vorige versies hebt gedragen of een groot fan bent van de nu vervangen Wave Adidas Zx 500 Womens Precision, zul je niet teleurgesteld zijn. Als alternatief, als u op dit moment een stabieler model draagt ??en iets een beetje lichter wilt proberen, dat nog steeds wat bescherming biedt, kunt u de nieuwe Sayonara 3 proberen! Mizuno is hiermee het park uit geraakt!

Mon May 21, 2018 4:04 am
Profile
member
member

Post Re: bescherming voor langere afstanden
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comkinozones.rulaserlens.rumedinfobooks.rump3lists.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.ru
neatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.ru
salestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.ru
tenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.ru
kaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.ru
kleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.ru
lacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.ru
landingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rufactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.ru
galvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ru
haemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ru
haphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ru
heatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru

Wed Sep 19, 2018 6:44 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]