It is currently Thu Apr 26, 2018 11:38 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 scarpe da corsa di montagna 
Author Message
member
member

Post scarpe da corsa di montagna
En stor bummer, men jag kan verkligen inte rekommendera skon. Jag kommer att s?ga att Adidas Superstar Mens GTX-versionen inte har alla de vanligaste fr?gorna. Med GTX-membranet har det mer st?d i ?vre och ?ven eva-tungan ?r inte full l?ngd som i den vanliga versionen. Jag kan faktiskt se GTX-versionen www.alainhemet.fr en del i vinter, men skulle inte t?nka p? det i n?gra tempor ?ver 35 grader F. I ett f?rs?k att Nike Air Vapormax Mujerwww.dannywinstanley.co.uk konsolidera den stora m?ngden skor jag har kunnat f?rs?ka under de senaste 4-6 m?naderna , Jag ska gruppera skor i ett par kategorier och ge korta recensioner p? var och en av dem. Jag planerar Adidas Superstar Damen Schwarzfortfarande att g?ra djuprecensioner p? skor ocks? (och ha n?gra skor redan avsedda f?r att g?ra det) men i ett f?rs?k att ge lite test?terkoppling p? s? m?nga skor som m?jligt kommer jag att s?tta ihop tre olika uppgraderingar av Light Trail Shoes, Protective Trail Shoes och Mountain Running Shoes. F?rhoppningsvis finns det minst en sko eller tv? som varje l?sare ?r / var nyfiken p?! Den andra i den h?r serien kommer att vara Protective Trails Shoes och det finns n?gra bra nya skor i den h?r kategorin i ?r. Jag har rankat dem i ungef?r den ordning som min mest favorit Adidas Stan Smith Mujer f?rst till skon beh?ver mest f?Adidas Gazelle Womens rb?ttring i slutet. Specifikationer via Running Warehouse (klicka p? skonnamn) om inget annat anges.Montrail har lyckats, enligt min uppfattning, omstartade och ?terinvesterade sin sp?rlinje i 2016. Trots vissa omstruktureringar som ett f?retag och Adidas Superstar Damen Pink ytterligare rebranding kommer 2017 d?r de kommer att kallas Columbia Montrail, lyckades de fortfarande s?tta ihop en bra produkt (se tidigare den recenserade Nike Air Max 90 Essential Femme Caldorado). Jag skrev n?stan av Trans Alps n?r jag f?rst s?g det. Lyckligtvis skickade Montrail mig ett par ?nd? och jag var mer ?n f?rv?nad ?ver hur bra skon sprang. Det som ser ut som en blyfylld vandringssko med tankliknande konstruktion k?rs v?ldigt smidigt och ?r den mest skyddande skon jag n?gonsin har k?rt in medan det fortfarande ?r roligt att springa in. Ytters?len ?r aggressiv men ?nd? inte ?verdriven s? och den har en st?djande och ?nd? bekv?ma ?vre.

Mon Apr 16, 2018 6:23 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]