It is currently Sun Aug 19, 2018 3:02 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 rijden en ging naar Disney 
Author Message
member
member

Post rijden en ging naar Disney
Een fanfarekorps is absoluut gegarandeerd om me aan het huilen te maken, dus het is een goede baan. Ik loop niet de volgende maand op de London Marathon anders zou ik in stukken zitten.

Op 13 april leidt Mike Lomas, een cornetspeler uit Manchester, een 31-koppige marcherende band om het wereldrecord te claimen als "de snelste marching marathonband".

Mike 22, uit Stretford, is de regisseur van de Huddersfield Marathon Band, die 's werelds eerste en Nike Air Max 97 Mujer snelste marching band was om een ??marathon te voltooien in 2011. De band verloor het volgende jaar aan een aantal Duitse bedriegers die hen versloeg met 22 minuten. Nu zijn ze terug om hun titel terug te claimen, met als doel de marathon van Londen in slechts zeven uur af te ronden en meer dan £ 60.000 op te halen voor nationale doofblinde liefdadigheidsinstelling Nike Air Max 90 Femme Sense.

"We feliciteren het Adidas Nmd Hombre Duitse team met het verslaan van ons record en moedigen hen aan om het opnieuw na ons te proberen als ze gek genoeg zijn. Het zal zeker moeilijk worden - we zullen onze longen een echte work-out geven, net zoals onze benen, omdat we onze trompetten, hoorns, trombones, cornetten, drums en zelfs een tuba langs de baan dragen! Maar we zijn groter en sterker dan ooit en konden nergens ter wereld om een ??groter podium of publiek vragen! "

De band werkt hard aan hun doelwit voor fondsenwerving en heeft tot nu toe £ 45.000 opgebracht. Ze genieten ook van de steun van Sir Patrick Stewart, voormalig Liverpool-manager Rafa Benitez en komiek Sue Perkins die gefotografeerd zijn met de feloranje hoed van de band om meer mensen aan te sporen om hen te sponsoren.

"Het trainen voor een marathon is altijd moeilijk, ik ben niet de meest gedisciplineerde Nike Cortez Donna hardloper in de geschiedenis, maar het toevoegen van een 10 kilo hippo-pak aan de mix heeft me zeker stof tot nadenken gegeven," zegt Martin. "Ik heb me over het algemeen aan mijn gebruikelijke trainingsregime gehouden, met mijn favoriete loop langs de kust, van Bournemouth naar Sandbanks." Het weer was verschrikkelijk voor marathontraining, dus dat was een extra hindernis voor motivatie, maar het werven van geld om serieus en serieus te helpen terminaal zieke kinderen helpt zeker.

"Het wordt warm in het nijlpaardpak dus ik besloot enkele hete kilometers te rijden en ging naar Disney World Florida om de Dopey Challenge uit te voeren, dit betrof 48 mijl in vier dagen, met temperaturen van 27C (81F). Perfecte hittetraining.

"Ik heb ook een paar runs van vijf mijl in het pak voltooid en ben van plan er nog een paar te doen. Het was echt Nike Air Max Classic Bw Femme moeilijk, ongelooflijk heet en ik gebruikte spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had, maar een beetje Wham heeft heb me door de trainingsmijlen heen geholpen. '

Dus welke reactie kregen die trainingslopen? "Mensen kijken me aan alsof ik een beetje raar ben," zegt Martin. "Het is zeker een showstopper, maar als je in Engeland woont, wijst niemand je graag op het nijlpaard in de hoek."

Tue Jan 23, 2018 4:56 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]