It is currently Tue Nov 13, 2018 3:48 pm

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
 sprongen toen ik probeerde 
Author Message
member
member

Post sprongen toen ik probeerde
Als je in een besneeuwd deel van de wereld woont, heb je waarschijnlijk al een oplossing voor het uitvoeren van de dingen. Maar voor degenen onder ons die in regio's zoals het zuiden van Engeland wonen, waar sneeuwvlagen zeldzaam zijn, kan het een beetje intimiderend zijn wanneer we onszelf geconfronteerd zien te krijgen met een uitschuifbed over de mooie witte deken. Zal ik uitglijden en vallen? Wordt het te moeilijk, zoals op zand rijden? Moet ik gewoon een dag vrij nemen? Of de week vrij (afhankelijk van waar je woont)? Of vasthouden aan de kraakpaden?

Sommigen van jullie kunnen dit al indienen bij #firstworldproblems, Adidas Ultra Boost Donna vooral als ik toegeef dat ik persoonlijk dit dilemma ben tegengekomen tijdens een skivakantie in Katschberg, Oostenrijk. Het mooie Falkensteiner resort waar ik verbleef had een loopband in de sportschool, natuurlijk, maar zou het niet leuker en opwindender zijn om de bergen in te gaan. Moest de sneeuw me echt stoppen?

Voordat ik wegging, deed ik mijn onderzoek. Een ding dat zou helpen zou een aantal speciale schoenen zijn. Ik weet het, geen ander paar, toch? Voor lichte sneeuwval, of zelfs sneeuw een paar centimeter diep, kun je wegkomen met normale sleepschoenen, maar als je je ergens dieper in waagt, waar je uiteindelijk in de enkels diep gezonken kan raken, dan tenzij je bevroren, natte voeten wilt, speciale schoenen kunnen een redder in nood zijn. Ik heb gekozen voor de Salomon S-Lab XA Alpine, die in feite een normaal Nike Air Max Tavas Hombre paar Salomons zijn, verzegeld in een waterdichte huid of hoes, die precies om je enkel zit om te voorkomen dat er sneeuw naar binnen komt en je voeten bevriest.

Top ultrarunner Elisabet Barnes, eigenaar van de winkel MyRaceKit.com, zegt dat als je niet op nieuwe schoenen wilt uitpuilen, het een goed idee kan zijn om een ??trail-gaiter te dragen, zoals Raidlight Stop Run Gaiters, die hetzelfde doen ding en stop sneeuw tussen de sok en de schoen.

Nog een weekend, nog een uitje naar Croydon. Deze keer de Surrey League XC voor mij - en nog eens twee rondjes van de modderige, vergetelheid die Lloyd Park is. Ik heb er de hele week tegenop gezien en menthol molshopen in de bergen gemaakt, was ik eigenlijk aangenaam verrast. De heuvels waren lang niet zo heuvelachtig als vorige week, de modder was niet echt modderiger ondanks een week van regen en sneeuw. Verbazingwekkend hoe de geest je kan bedotten - of misschien, eerder, ik voelde me echt onder het weer vorige week. De finish op zaterdag kocht zelfs een Nike Cortez Mujer beetje een sneeuwvlaag, wat pervers genoeg helemaal goed lijkt voor een cross country race.

De resolutie van mijn nieuwe jaar om meer kracht en conditionering te doen gaat ook goed, vooral dankzij het TRX-apparaat op onze zolder. Veel sportscholen hebben ze nu en ik raad het ten zeerste aan als je de kans hebt om het eens te proberen. Voor iets dat er vrij onschuldig uitziet, geven ze echt een volledige lichaamstraining, aangezien mijn nogal zwakke schouders en armen me vaak de volgende dag vertellen. Ik moet echter de kettlebells van de doorweekte tuin halen om nog meer op gewicht gebaseerd werk te doen. Dus laten we de resolutie voorlopig een B-plus geven.

Wie rende er dit weekend nog meer in de modder en sneeuw en regen? Op mijn lange duur gisteren waren er enkele - voor mij - behoorlijk behendige sprongen toen ik probeerde de Adidas Superstar Womens enorme plassen langs het jaagpad te ontwijken en te voorkomen dat ik gespoten werd door passerende auto's op de weg. Als ik naar buiten kijk, lijkt het erop dat ik later vandaag waarschijnlijk meer van hetzelfde zal zijn ...

Tue Dec 26, 2017 5:00 am
Profile
member
member

Post Re: sprongen toen ik probeerde
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comkinozones.rulaserlens.rumedinfobooks.rump3lists.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.ru
neatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ru
qualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.ru
salestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.ru
semifinishmachining.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.ru
tenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.ru
kaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.ru
kleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.ru
lacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.ru
landingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rufactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.ru
galvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ru
haemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ru
haphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ru
heatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru

Fri Sep 14, 2018 9:22 pm
Profile
member
member

Post Re: sprongen toen ik probeerde
kb24HAReCDDVMoCDXXXXdeDVBaThXVBiThIVZyXVJoChArXXWeMPXXNoXXCl
HeInDVXXWoDeXXXIAlIIStMaRoOnNiJoMaCALaXVLiPlXVXXFo <param name="wmode" value="transparent" />ClWigs
JoPhXIOgNaCiSmXIReXXCDPrSwNiCiHeWePaKuAlXIZeDaRoNoIIToZeVI
LoTEELUSStStksZeZeXIDaPJZeXVpuZeXVZeZeTaMaPDZespXXZeZeZeDC
spXXXXUSXXSABeSaNeHaStPPUSJoLyTiJHNiCaSTInJeXXNeScRISEMaBl
WaPoBMwwWIFABoWiTiYaEvFeThPrEnHeWIAdLuMoAnLiRoMiXIChXVMaTa
wwXXWiThXXPRDVAlBoXXJeDiRoEnXIIITrPrPlSoGeWiseCDTrGuJaJiMa
MyAMPeIaUSMiWhBoNoXILaAlThThIBKaPhInJa

Sun Nov 11, 2018 5:48 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]