It is currently Sat Dec 15, 2018 2:52 pm

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 r dope. Ik kan niet wachten om te zien wat de Kyrie 5. 
Author Message
member
member

Post r dope. Ik kan niet wachten om te zien wat de Kyrie 5.
Met veel respect voor nee. 23 en de LeBron 15, Kyrie heeft het beste in de competitie op dit moment. De manier waarop hij en zijn Nike-team spelen met colorways is nog nooit eerder gezien. Ze zijn gestopt met proberen de sneakers aan te passen aan de truien, wat een deur heeft geopend naar schandalige colorways. Plus zijn collabs met de Nike Air Max 2017 Donne graanbedrijven en de joints Nike Air Presto Femme die hij deed voor de film Uncle Nike Air Presto Donne Drew waren vuur. En dan gooi je in wat Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens zijn sneakers hebben gedaan voor de WNBA sinds de Kyrie 2. Er is een grote meerderheid van de vrouwen in de WNBA die jarenlang Kyries hebben gedragen en dit seizoen, met de "Power is Female" -versie, bliezen ze dat deur uit de scharnieren. Man, moeilijke vraag. Van de twaalf jongens die hun eigen schoen hebben, zou ik met Kyrie Irving of Damian Lillard moeten gaan. Ik vind het leuk hoe elke persoon gelaagd is in een verscheidenheid aan verhalen die verschillende inzichten geven in hun eigen achtergrond, hobby's of inspiraties. De schoenen presteren ook erg goed, en werden gedragen Nike Air Max Thea Mujer door een verscheidenheid aan spelers over de hele linie.

Vorig seizoen dacht ik dat PG en Stephen Curry ook echt sterke jaren hadden met de PG2 en Curry 4. Ik Nike Air Max 2015 Womens ben altijd een grote fan Nike Air Vapormax Donne van lijnen die indrukwekkend kunnen zijn en geweldige verhalen Nike Air Max 270 Donne vertellen, terwijl ik nog steeds enigszins betaalbaar blijf voor hun jongere fans, en al die jongens hebben geweldige modellen op de markt gebracht voor $ 130 en lager. Kiry Irving, zonder twijfel. Vorig seizoen was de Nike Kyrie 4 de beste sneaker in de NBA als het ging om verhalen vertellen over releases in de omgeving en een reeks unieke ontwerpen. Je kunt de impact van de Nike LeBron 15, met name de "EQUALITY" -editie van de schoen, niet over het hoofd zien, wat veel meer betekent dan basketbal. Maar als je erover nadenkt, heeft Irving het grootste deel van het jaar gemist, inclusief de Nike Air Max 90 Mujer volledige play-offs, dus we hebben hem niet zo vaak gezien op de baan die de Kyrie 4 droeg.

Maar met spelers uit de hele competitie schommelden ze vaak - met www.alejandraperez.es name zijn Celtics-teamgenoot Nike Air Max 97 Womens Jayson Tatum - en Nike Air Vapormax Femme alle verschillende kleurstellingen en Balenciaga Triple S FemmePE's die Nike leverde, bleef het gesprek rond Irving's kenmerkende lijn lopen. Nike had echt de Kyrie 4s in graandozen. En de Yellow Lobster PE was super dope. Ik kan niet wachten om te zien wat de Kyrie 5.Kyrie Irving in petto heeft, alhoewel het haartjes tussen hem en LeBron James splijt. Sinds Irving in 2014 zijn signature sneaker debuteerde, is het niet alleen consequent een top-twee verkopende signature schoen, maar ook een van de meest versleten schoenen van zijn collega-NBA-tegenhangers. Kyries zijn slank, comfortabel en komen in geweldige kleurstellingen en samenwerkingen. Hij heeft gewoon samengevouwen met granenmerken. De LeBron 15 heeft het tij misschien voor langere tijd in het voordeel van LeBron veranderd - we zullen het zien. Eerste - Laker colorways, zonder twijfel. Ten tweede Nike Air Max 90 Mujer Negras verwacht ik een evolutie van zijn www.heinohellwig.de voorganger 15. Betekenis: de materialen, de pasvorm en de structurele stabiliteitsverbetering van de schoen. Ik geloof ook dat er kleine innovatieve tweaks zijn om te verbeteren wat al geweldig was om in te spelen, maar aangepast om 48 minuten, 94 voet, aan te kunnen, op een van de grootste sporters aller tijden. Wanneer je creatieve geesten hebt van Jason Petrie, Tim Day en het Nike Basketball-team, zijn de mogelijkheden onbeperkt.

Mon Dec 03, 2018 2:02 am
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ]