It is currently Tue Aug 21, 2018 2:01 am




Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 Deze sportieve 
Author Message
member
member

Joined: Mon Jul 17, 2017 5:25 am
Posts: 593
Post Deze sportieve
Meer dan ooit veranderen de merken hun focus op de vrouwelijke fitnessliefhebber. Maar een merk heeft decennia ervaring met die consument en is niet meer bekend met de nieuwe competitie. "[Andere merken] zijn niet op vrouwen gericht op dezelfde manier als Ryka," aldus Deb Krivelow, SVP en GM van het label Caleres. in 1Moncler Chaquetas Hombre Largos 987. "Ze zijn gericht op de consument als geheel; ze willen de mannen, vrouwen, kinderen raken. We zijn erop gericht haar 30 jaar lang op alle gebieden van haar leven te bemachtigen, en dat kan je voelen als je onze schoenen op je voeten krijgt. "Binnenlandse insiders zijn het erover eens dat Ryka's geslachtsspecifieke benadering een groot voordeel is voor het merk. "We blijven succes zien in alleen vrouwenproducten," aldus Matt Powell, VP en sportindustrie analist bij The NPD Group Inc. "Klanten, met name de oudere honderdjarige atleet, zijn op zoek naar producten die speciaal voor vrouwen worden gemaakt . Ryka lijkt goed op die consument. "Hij vergaarde Ryka's mogelijkheid om zich te voorzien in zijn klantenbestand naar een aantal van de andere namen die de atletische kledingmarkt van de groeiende vrouwen domineren, zoals Danskin, Nike Air Max 2017 Womens C9 en Victoria's Secret (en Pink's offshoot). En in het afgelopen jaar heeft Ryka de resultaten in zijn cijfers gezien. Volgens de Retail Tracking Service van de NPD steeg de omzet van Ryka 10 procent in de 12 maanden tot en met augustus. Dit heeft de algemene atletische schoeiselmarkt van vrouwen overgenomen, die een groei van 1 procent opleverde. Volgens Krivelow reageert Ryka's consument het best op zijn trainings sneakers (geleid door de herfst '17 Devotion XT-stijl), zijn waterschoenen en sport-casual producten. Voor het voorjaar '18 verwacht het merk een aantal goede dingen, met inbegrip van de Hydrosphere waterschoen, Savannah Sports Sandal, de bijgewerkte Evotion Plus 2 loopschoen en diverse trainingsschoenen (Grafik Flow, Vida RZX, updated Devotion XT).

De retailpartners van Ryka hebben de multi-category dekking van Adidas Superstar Femme het merk aangemoedigd. "Hun verscheidenheid is goed, en ze hebben een mooie puls van wat er nu gebeurt in de atletische trend," zei Matt Wong, atletische Nike Roshe Run Donne koper voor Off Broadway Shoe Warehouse. "Ze behandelen nogal wat bases en doen het best goed." Ondanks de recente successen, heeft Krivelow toegegeven dat Ryka zijn deel van de uitdagingen geconfronteerd heeft, vooral met betrekking tot snelheid tot markt. "Op dit moment kan [de klant] haar informatie krijgen - de nieuwste trends, bestsellers, wat haar vrienden graag vinden - simpelweg met een klik," zei ze. "We moeten ervoor zorgen dat de laatste trends en meest relevante producten sneller dan ooit in de handen van onze consument komen." Om deze uitdaging te overwinnen heeft Caleres overal agressieve actie ondernomen, met inbegrip van de hervorming van haar groothandelstransacties, Nike Air Max 90 Herenwaarbij zij met analytische bedrijven samenwerken met beste begrijp haar consument en verbeter de communicatie met fabrieken. En Powell is van mening dat Ryka niet heeft geactiveerd over wat hij van mening is dat hij een sterre marketingmogelijkheid heeft. "Ze hebben het erfgoed van het merk niet gespeeld, voor zover zij konden," zei hij. "Het is een geweldige marketinghandvat; Het is een die de meeste merken in de ruimte niet kunnen vertellen. Dat is een hendel, die Ryka zou kunnen trekken dat ze niet volledig gearresteerd zijn. "Het merk stimuleert echter zijn inspanningen om de consument te ontmoeten waar ze winkelt. Krivelow merkte op dat, terwijl Ryka een nietje in belangrijke ketens is, zoals Kohl's en DSW, is zijn klant steeds meer aan het winkelen. Dus het merk heeft de digitale verkoopkanalen benadrukt. Deze inspanning lijkt te betalen. Volgens Ryka is haar e-commerce bedrijf 50 procent voor het jaar.

Nike "lijkt de eetlust voor een belangrijk marquee basketbalproduct Asics Gel Lyte 3 Donne Nero te hebben misgelegd," schreef Susquehanna-analist Sam Poser vorige week, waardoor de Swoosh neutraal werd van een positieve beoordeling. Nu is er een "buitensporige hoeveelheid" van KD's, LeBrons en Kobe-schoenen op planken, volgens Poser's recente winkelcontroles. "We geloven niet dat het basketbalbedrijf dood is," zei hij. "In plaats daarvan vinden we dat een herstel in de basketbal categorie in Noord-Amerika langer kan duren dan we aanvankelijk verwachtte als het overtollige product is gewist." Cowen's John Kernan, die een marktonderzoek op Nike heeft, heeft gezegd dat hij steeds risico ziet op het basketbal van het bedrijf zaken onder de verhoogde prijsstijging in de categorie. "We hebben onlangs (Curry 3's Curry 3) geprijsd op $ 75 en zien weinig vraag tegen prijspunten boven $ 120 over de hele categorie," zei Kernan en Asics Gel Lyte 5 Femme voegde daaraan toe dat er ook " significante "promotieactiviteit bij mannen en vrouwen atletische kleding en schoenen. Piper Jaffray noteerde in het kwartaal ongeveer 40% meer dan een jaar meer stijging van de clearingsstijlen op Nike.com. Voeg daarbij een vertraging in de verkoop en de digitale trends in dezelfde winkel, en Nike "heeft nog steeds een bodem op zijn thuisgraf," schreef analist Erinn Murphy op vrijdag. Ze heeft een neutrale rating op Nike.Nike aandelen steeg 0,9% tot 53,70 op de aandelenmarkt vandaag.


Thu Sep 28, 2017 1:27 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Web Design Wigan Dog Kennels and Runs